FLEXPLEK BIJ TEAM FOR BEAUTY

Ontdek de vrijheid van ondernemen bij Team for Beauty

Wil je als ondernemer je eigen flexplek bij Team for Beauty? Onze formule biedt niet alleen een professionele omgeving, maar ook topproducten en uitstekende service. Bij Team for Beauty draait alles om hoogwaardige kwaliteit en een persoonlijke benadering.

Als zelfstandig ondernemer in de beautybranche profiteer je van onze samenwerking en ondersteuning. Of je nu fulltime of parttime werkt als Schoonheidsspecialist, Huidtherapeut, (Medische) Pedicure, Nagelstyliste, of in een ander aspect van uiterlijke verzorging; bij Team for Beauty kun je je concentreren op je passie terwijl wij de rest regelen.

WIL JE ALS ONDERNEMER (ZZP-ER) AAN DE SLAG GAAN BIJ TEAM FOR BEAUTY?

PROFIEL

Je durft te ondernemen. Je neemt initiatief. Je kunt goed zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent geïnteresseerd in mensen, vindt het leuk om hen te adviseren en bezorgt hen graag een goed gevoel. Je bent een ondernemer die zich kan identificeren met onze topmerken Ainhoa en Cholley, Beauty Image uit het topsegment van de cosmeticamarkt.

Waarom kiezen voor Team for Beauty? Onze unieke supportpakketten bieden jou:

MARKETING

TEAM FOR BEAUTY zorgt voor naamsbekendheid en er worden acties bedacht welke er voor zorgen dat de ondernemers extra nieuwe klanten in de salon krijgen.

Een klantenbestand bouw we op door een goed marketingplan en door reclame te maken.

Denk bijvoorbeeld aan een flyer, een klantenpas, website, visitekaartjes of misschien wel autoreclame. Bij TEAM FOR BEAUTY kunnen we alles creëren naar wens en op maat.

AKTIES

Gemiddeld om de twee maanden worden verschillende acties vanuit het bedrijf bedacht. Tijdens deze acties is een centraal thema. Over het algemeen geldt dat er gedurende deze maanden een actie is met een huidverzorging en/of pedicure en een actie met één van de behandelingen.

PRODUCTEN / CENTRALE INKOOP

In de salon maken we gebruik van de professionele producten van AINHOA, CHOLLEY, BEAUTY IMAGE,

DIVERSE SALONARTIKELEN.

Met deze productlijnen heb je een complete verzorging en assortiment binnen handbereik.

Het is aan te bevelen om met deze producten te gaan werken. Je profiteert dan van een gezamenlijke inkoop en trainingen.

Daarnaast is het niet nodig om bij de start, in 1 keer een groot bedrag te investeren zoals bijvoorbeeld de salon en verkoop producten. Je rekent af aan de hand van je verbruik. Verkoop je een product dan betaal je alleen de inkoopsprijs en is de omzet van jou. De inkoop en voorraad wordt door 247cosmetics verzorgd. 

KASSA, KLANTBEHEER, AGENDA & ONLINE PLANNEN

BeautyXpert assisteert de ondernemer met de reserveringen voor de agendabeheer via salonware voor elke ondernemer, heeft een kassa systeem, reservering systeem en klantenadministratie;

TRAININGEN EN OPLEIDNGEN

Tijdens de trainingen worden de volgende onderwerpen behandeld:
– Verkoop; met praktijkgerichte cases wordt er tijdens deze training rollenspellen geoefend om op een leuke manier en zonder ‘ push’ -methode een product te adviseren en te verkopen.
– Salon; bij deze training staan de salonproducten en de salonbehandelingen centraal.

– Juridische en fiscale zaken;
– Verzekeringszaken;
– Administratieve ondersteuning.

VOORDELEN

– Je kan profiteren van een professioneel marketing, reclame en website.
– Je klanten worden ontvangen, afspraken worden gemaakt.
– Je krijgt vier dagen per jaar vaktechnische inspiratie en training op het gebied van huidverzorging indien van toepassing. 
– Je hebt de beschikking over meerdere productlijnen die worden verkocht,
  waarmee je je omzet kunt vergroten.
– Je hebt een lage investering en een laag financieel risico.
– Je werkt voor jezelf, maar ook in teamverband met collega-ondernemers.
– Je kan gebruikmaken van de ervaring van succesvolle vakgenoten.
– Je kan profiteren van een professioneel marketing- en pr-programma.
– Je kan je klanten bestand overdragen naar een nieuwe ondernemer

KOSTEN

De basis kosten bestaat uit een vergoeding voor het gebruik van de ruimte, service en supportkosten:

DE CABINE OF RUIMTE

Wij hebben diverse ruimtes beschikbaar. De ruimtes zijn oa. voorzien van behandelstoel, verwarming, water aansluiting/afvoer en elektriciteit.

De ruimtes zijn beschikbaar in 3 dagdelen. 
Dagdeel 1 is van  9:00 tot 13:00 uur (4 uur)
Dagdeel 2 is van 13:30 tot 17:30 uur (4 uur)
Dagdeel 3 is van 18:00 tot 22:00 uur (4 uur)
Tussen elk dagdeel is half uur om voorbereidingstijd 
15 minuten en schoonmaaktijd van 15 minuten.

De praktijkruimtes zijn +/- 12m2 

Voor 8 uur € 55,25* 
Voor 12 uur € 73,50*
De vergoeding is inclusief gebruik van gas, water en licht.
* excl. BTW minimaal twee hele dagen van 8 uur per week en overige kosten.

Ruimtes worden geheel gemeubileerd gefaciliteerd. Bij fulltime gebruik heb je de mogelijkheid om je eigen stoel te gebruiken. Gebruiksmateriaal, gereedschap en salonproducten zelf aanschaffen. Je hebt alle vrijheid om zelf te bepalen met welk gereedschap je werkt.

Ben je startende of heb je helemaal geen budget om bij de start van alles te moeten aanschaffen maar wil je wel heel graag de kans om als ondernemer te starten? Dan hebben wij de mogelijkheid tegen gereduceerd tarief om het benodigde materiaal, gereedschap en salonproducten aan te schaffen.

Bij de start gebruik je de ruimte voor minimaal 6 maanden.

Bij de start betaal je een garantie van 2 maanden (bij beëindiging en geen achterstand ontvang je dit bedrag weer terug). De vergoeding voor het gebruik van de ruimtes wordt per maand betaald.

SERVICEKOSTEN

Naast de vergoeding betaal je per dagdeel een bijdrage voor de servicekosten zodat je onbeperkt gebruik kunt maken van de consumptie voor klanten, tijdschriften, wasmachine, aankleding / presentatie van de salon en dagelijkse schoonmaak. 

Dit kost € 6,-* per dagdeel = 4 uur (€ 1,5 per uur). 

SUPPORT KOSTEN

Gezamenlijke reclame – op de website met 1 of meerdere pagina’s voorzien van persoonlijke informatie, openingstijden, online plannen en je prijzen inclusief onbeperkte aanpassingen en onderhoud, gecombineerd met reclame op oa. Flyers, Google, Instagram en Facebook.Onze gastvrijheid en service staat is helpen bij het aannemen van je telefoon en afspraken inplannen of zelfs voor je afrekenen in je op je eigen salonized-account*.

Supportkosten: een vast bedrag van € 2,50 per dagdeel en/of een vast percentage afhankelijk van de ondersteuning.

Heb je interesse neem contact op met Eeme Sikkema

06-51666651

Met vriendelijke groet,

Team for Beauty