WERKEN MET TEAM FOR BEAUTY
FORMULE BEAUTYXPERT
JE EIGEN FLEXPLEK BIJ BEAUTYXPERT?
Werken met BeautyXpert concept betekent werken met topproducten gecombineerd met service. Hoogwaardige kwaliteitsproducten met een persoonlijke benadering staan centraal binnen het concept van BeautyXpert.
De BeautyXpert formule is gebaseerd op: samenwerking en ondersteuning van je salon zodat je als fulltime of parttime zelfstandig ondernemer je kan concentreren op je klanten en je werk als Schoonheidsspecialist, Huidtherapeut, PMU artist, Pedicure, Nagelstyliste en gelijke waardige zelfstandige in het uiterlijke verzorgingsbedrijven. Je betaalt een vergoeding voor het gebruik van de ruimte een cabine, stoel, inclusief alle faciliteiten, en maakt gebruik van ons supportpakket tegen een vast bedrag.
WIL JE ALS ONDERNEMER (ZZP-ER) AAN DE SLAG GAAN BIJ BEAUTYXPERT?
PROFIEL
Je durft te ondernemen. Je neemt initiatief. Je kunt goed zelfstandig werken en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent geïnteresseerd in mensen, vindt het leuk om hen te adviseren en bezorgt hen graag een goed gevoel. Je bent een ondernemer die zich kan identificeren met onze topmerken Ainhoa en Cholley, Icona Milano, Beauty Image uit het topsegment van de cosmeticamarkt.
Als ondernemer (zzp-er) profiteer je bij BeautyXpert van de kennis, ervaringen en ondersteunt de organisatie je in:
MARKETING
Als ondernemer bij BeautyXpert profiteer je van een uniek supportpakket.
BeautyXpert zorgt voor naamsbekendheid en er worden acties bedacht welke er voor zorgen dat de ondernemers extra nieuwe klanten in de salon krijgen.
AKTIES
Gemiddeld om de twee maanden worden verschillende acties vanuit het bedrijf bedacht. Tijdens deze acties is een centraal thema. Over het algemeen geldt dat er gedurende deze maanden een actie is met een huidverzorging of make-up en een actie met één van de schoonheidsbehandelingen.
PRODUCTEN / CENTRALE INKOOP
In de salon maken we gebruik van de professionele producten van AINHOA, CHOLLEY, BEAUTY IMAGE, ICONA MILANO MAKE UP, DIVERSE SALONARTIKELEN. 247cosmetics
Met deze productlijnen heb je een complete verzorging en assortiment binnen handbereik.
Het is aan te bevelen om met deze producten te gaan werken. Je profiteert dan van een gezamenlijke inkoop en trainingen.
Daarnaast is het niet nodig om bij de start, in 1 keer een groot bedrag te investeren zoals bijvoorbeeld de salon en verkoop producten. Je rekent af aan de hand van je verbruik.
Verkoop je een product dan betaal je alleen de inkoopsprijs en is de omzet van jou.
De inkoop en voorraad wordt door BeautyXpert verzorgd.
KASSA, KLANTBEHEER, AGENDA & ONLINE PLANNEN
BeautyXpert assisteert de ondernemer met de reserveringen voor de agendabeheer via salonware voor elke ondernemer, heeft een kassa systeem, reservering systeem en klantenadministratie;
TRAININGEN EN OPLEIDINGEN
Tijdens de trainingen worden de volgende onderwerpen behandeld:
– Verkoop; met praktijkgerichte cases wordt er tijdens deze training rollenspellen geoefend om op een leuke manier en zonder ‘ push’ -methode een product te adviseren en te verkopen.
– Salon; bij deze training staan de salonproducten en de salonbehandeling van BeautyXpert centraal.
– Make-up workshop; er wordt tijdens deze training aandacht gegeven aan het organiseren van een make-up workshop.
EN NOG MEER…
– Juridische en fiscale zaken;
– Verzekeringszaken;
– Conceptontwikkeling.
VOORDELEN
– Je wilt meer kunnen verdienen op basis van je eigen inzet, motivatie en kwaliteit.
– Je kan profiteren van een professioneel marketing, reclame en website.
– Je krijgt vier dagen per jaar vaktechnische inspiratie en training.
– Je klanten worden ontvangen, afspraken worden gemaakt.
– Je hebt de beschikking over meerdere productlijnen die worden verkocht,
waarmee je je omzet kunt vergroten.
– Je hebt een lage investering en een laag financieel risico.
– Je werkt voor jezelf, maar ook in teamverband met collega-ondernemers.
– Je kan gebruikmaken van de ervaring van succesvolle vakgenoten.
– Je kan profiteren van een professioneel marketing- en pr-programma.
– Je kan je klanten bestand overdragen naar een nieuwe ondernemer
– Je kan zelf je werktijden bepalen.
DE CABINE EN/OF WERKPLEK
Wij hebben diverse ruimtes beschikbaar. De praktijkruimtes zijn oa. voorzien van behandelstoel, verwarming, water aansluiting/afvoer en elektriciteit. Onder flexplek wordt verstaan o.a. de Browbar, Manicure Table, Pedicure bench, een workshop/lezingen ruimte.
De ruimtes zijn beschikbaar in 3 dagdelen.
Dagdeel 1 is van 8:30 tot 12:30 uur (4 uur)
Dagdeel 2 is van 13:00 tot 17:00 uur (4 uur)
Dagdeel 3 is van 17:30 tot 21:30 uur (4 uur)
Tussen elk dagdeel is half uur om voorbereidingstijd 15 minuten en schoonmaaktijd van 15 minuten.
De praktijkruimtes zijn +/- 15m2
Voor 1 dagdeel (4 uur) € 35,-*
Voor 2 dagdelen (8 uur) € 57,-*
Voor 3 dagdelen (12 uur) € 75,-*
excl. BTW minimaal twee dagen per week.
De vergoeding is inclusief gebruik van gas water en licht.
Ruimtes worden geheel gemeubileerd gefaciliteerd. Bij full-time gebruik heb je de mogelijkheid om je eigen stoel te gebruiken. Gebruiksmateriaal, gereedschap en salonproducten zelf schaffen. Je hebt alle vrijheid om zelf te bepalen met welk gereedschap je werkt.
Ben je startende of heb je helemaal geen budget om bij de start van alles te moeten aanschaffen maar wil je wel heel graag de kans om als ondernemer te starten? Dan hebben wij de mogelijkheid tegen gereduceerd tarief om het benodigde materiaal, gereedschap en salonproducten aan te schaffen.
Bij de start, gebruik je de ruimte voor minimaal 6 maanden.
Bij de start betaal je een garantie van 2 maanden (bij beëindiging en geen achterstand ontvang je dit bedrag weer terug).
De vergoeding voor het gebruik van de ruimtes worden per maand betaald.
SERVICEKOSTEN:
Naast de vergoeding betaal je per dagdeel een bijdrage voor de servicekosten zodat je onbeperkt gebruik kunt maken van de consumptie voor klanten, tijdschriften, wasmachine, aankleding / presentatie van de salon en dagelijkse schoonmaak.
Dit kost € 6,-* per dagdeel (€ 1,5 per uur).
SUPPORT
Gezamenlijke reclame – BeautyXpert website met 1 of meerdere pagina’s voorzien van persoonlijke informatie, openingstijden, online plannen en je prijzen inclusief onbeperkte aanpassingen en onderhoud, gecombineerd met reclame op oa. Flyers, Google en Facebook.
Onze gastvrijheid en service staat is helpen bij het aannemen van je telefoon en afspraken inplannen of zelfs voor je afrekenen in je op je eigen salonware account.
Support Kosten: zijn afhankelijk van het soort pakket wat je afneemt. Vaste kosten zijn € 2.50 per dagdeel.
OMZET GARANTIE
Om startende ondernemers een steuntje in de rug te geven, kiezen wij ervoor om de onzekerheid bij deze ondernemers weg te nemen. (je start met een omzetgarantie, zodat je verzekerd bent van een inkomen terwijl je jouw klantenkring opbouwt).
Heb je interesse neem contact op met Dhr. E. Sikkema
06-51666651
Met vriendelijke groet,
BeautyXpert
Team for Beauty